قابل توجه صاحبان استارتاپ ها و ایده های فناورانه که به دنبال جذب سرمایه هستند:

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۷ کد : ۲۱۸۶۰ اخبار تصویری آخرین اخبار اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۶۸
در دنیای استارتاپ‌ها، داشتن ایده تازه اول کار است. برای عملی کردن ایده، لازم است سرمایه داشت و هیچ استارتاپی معمولاً این سرمایه را ندارد. به همین دلیل، می‌توان گفت که اهمیت موفقیت در جذب سرمایه اگر بیشتر از خود ایده نباشد، کمتر هم نیست.

اما برای جذب سرمایه چه باید کرد؟ چگونه می‌توان شخصی را متقاعد کرد که روی ایده شما حساب کند و پول بزرگی را به شما بدهد؟ چگونه سرمایه‌گذارها را مجاب به سرمایه‌گذاری کنیم؟
به صورت کلی، هر قدر هم که ایده شما خوب باشد، اگر نتوانید سود ده بودن آن را به سرمایه‌گذار بقبولانید، احتمال موفقیت شما در جذب سرمایه پایین است. برای اثبات سودده بودن یک ایده، لازم است تصویر روشنی از آن را به سرمایه‌گذار نشان دهید. بدین منظور لازم است دورنمای ایده خود را به صورت واقع‌بینانه تدوین کرده و آن را در اختیار سرمایه‌گذار قرار دهید.
مرکز نوآوری و تجاری سازی دانشگاه کاشان این امکان را برای شرکت ها و واحدهای فناور فراهم کرده است تا به عنوان پلی رابط بین ایده های فناورانه و شرکت های سرمایه گذار عمل کرده تا شرایط تامین مالی این ایده ها تسهیل گردد. لذا شرکت ها، گروه ها و واحدهای فناور می‌توانند از طریق لینک زیر کلیات ایده های خود را جهت انتقال به شرکت های سرمایه گذار مطرح نمایند تا پس از ارزیابی و تایید توسط شرکت سرمایه گذار، امکان سرمایه گذاری این ایده ها میسر و تسهیل گردد.

تکمیل فرم ایده سنجی


نظر شما :