سومین تور فناوری تخصصی - آموزشی

۰۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۵ کد : ۲۱۱۳۷ اخبار تصویری آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۵۷
مدیران و کارشناسان حوزه معاونت فناوری نوآوری و اقتصادی سوم و چهارم دیماه ۱۴۰۱ در تور فناوری تخصصی - آموزشی در پارک علم و فناوری شریف در محل پژوهشکده علوم و فناوری‌های انرژی، آب و محیط زیست شریف در کارگاه های اموزشی و پنل تخصصی پذرش، ارزیابی و خدمات رشد همراه با بازدید از ناحیه نوآوری شریف (برج فناوری- ایستگگاه نوآوری و بایوتکس) حضور داشتند. در چهام دیماه نیز با پنل آموزشی منابع انسانی کارآمد در مرکز رشد و همچنین بازدید از کارخانه نوآوری آزادی شرکت داشتند.

سومین تور فناوری “مدیریت نوآوری” در تاریخ سوم و چهارم دی ماه سال جاری، توسط انجمن علمی پارک فناوری و سازمان‌های نواوری ایران به میزبانی پارک علم وفناوری شریف در پژوهشکده علوم و فناوری‌های انرژی، آب و محیط زیست شریف برگزار شد.

 از آنجایی‌که پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد به‌عنوان سازمان‌های پیشگام در توسعه کارآفرینی و نیز تسهیل و تسریع در راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک نقش مؤثر و شایانی را ایفا می‌‌کنند، این تور با عنوان “مدیریت نوآوری – ویژه مدیران مراکز رشد دانشگاهی” در راستای تقویت و توانمندسازی هر چه بیشتر مدیران این مراکز و با هدف به روز نگه‌داشتن دانش و مهارت، شبکه‌سازی و ارتقای توانمندی برگزارشد.

 

در روز اول این تور دو روزه 4 دی‌ماه  پس از سخنرانی آقای دکتر بهنام طالبی رئیس پارک علم وفناوری دانشگاه صنعتی شریف و معرفی برنامه توسط آقای دکتر معتمدزادگان رئیس هیئت مدیره انجمن، کارگاه آموزشی با عنوان توسعه نهادی اکوسییستم کارآفرینی شریف با ارائه آقای مهندس دهبیدی‌پور و کارگاه آموزشی با عنوان مسیر رشد واحدهای فناور و چالش‌های پیش رو با ارائه آقای مهندس صادقی برگزار شد و پس از پرسش و پاسخ و شبکه‌سازی شرکت‌کنندگان، پنل‌ تخصصی با موضوع  پذیرش، ارزیابی و خدمات رشد برگزار شد . در انتها پس از صرف ناهار شرکت‌کنندگان  با ناحیه نوآوری شریف آشنا و از ایستگاه نوآوری شریف، کارخانه نوآوری بایوتکس و برج فناوری شریف بازدید کردند.

در روز دوم نیز پس از برگزاری پنل تخصصی با موضوع منابع انسانی کارآمد در مراکز رشد و پرسش و پاسخ، شرکت‌کنندگان تجارب و آموخته‌های خود را  طی این دو روز به اشتراک گذاشتند. در انتهای روز دوم تور فناوری نیز بازدید از کارخانه نوآوری آزادی انجام شد.

 

 


نظر شما :