بازدید اعضای هیأت علمی دانشگاه از شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان اصفهان

۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۴ کد : ۱۸۵۸۴ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۵۲۰
روز دوشنبه ۲۷ دیماه ۱۴۰۰ اعضای هیات علمی دانشگاه کاشان به سرپرستی معاونت نوآوری و اقتصادی از شرکت دانش بنیان بهیار صنعت بازدید نمودند.

در پایان بازدید نشستی با مهندس نجاتبخش، مدیر عامل شرکت بهبار صنعت به عمل آمد.

مهندس نجاتبخش اظهار داشت شرکت در سال 1378 نقطه آغاز حرکتی بود که امروز به دوران بلوغ و بالندگی خود نزدیک می‌شود؛ تأسیس شرکتی تولیدی در زمینه‌ی تجهیزات پزشکی در داخل کشور. شروع داستان بهیار با تولید برانکارد حرفه‌ای حمل بیمار رقم خورد. در آن هنگام که گزینه‌های مختلفی برای شروع تولید وجود داشت توجه به داشته‌ها، امکان‌های پیش رو، آینده و طلبی که در تولید قابل تحقق و دستیابی بود، مسیر را از ساخت برانکارد رقم زد. برانکاردی که در نوع خود، در آن زمان مرسوم نبود و باید برای اثبات آن تلاش‌های زیادی انجام می‌شد، شرکت ابتدا با دو نفر آغاز به کار کرد و در حال حاضر با توجه به پیشرفت کار در تولید ۶۵۰ پرسنل در رشته های مختلف دارد. شرکتی که کار خود را در ابتدا با ساخت و تولید برانکارد شروع نمود، همکنون دستگاه های پیشرفته پزشکی و همچنین تجهیزات ساخت هواپیما را  تولید می کند. در این شرکت ۶ نفر از فارغ التحصیلان رشته مکانیک و برق دانشگاه کاشان استخدام هستند و طرح پایان نامه دو نفر از دانشجویان دکتری رشته فیزیک نیز در حال تجاری سازی می باشد.

در خصوص زمینه های همکاری با دانشگاه کاشان ، اولویت های پژوهشی این شرکت به زودی به اطلاع اساتید خواهد رسید تا همکاری های بیشتری بین دانشگاه و شرکت باشد. که در این خصوص شرکت مذکور در مرکز نوآوری و تجاری سازی دانشگاه کاشان یک دفتر در اختیار دارد.

https://www.behyaar.com/


( ۱ )

نظر شما :