حضور شرکت های دانش بنیان مرکز نوآوری و تجاری سازی در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

۰۳ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۸ کد : ۱۰۷۰۶ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۱۶۴
نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در نمایشگاه بین المللی تهران ۹۸ ، در تاریخ ۲۶ الی ۲۹ آذر ماه ۹۸

این نمایشگاه که در محل نمایشگا ه بین المللی تهران توسط معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شده بود شرکت دانش بنیان فن دقیق کوث جناب آقای دکتر قریشی و شرکت مغناطیس دانش پژوه جناب آقای دکتر محمد الماسی کاشی  مستقر در مرکز نوآوری و تجاری سازی دانشگاه کاشان در این نمایشگاه حضور یافتن.

در این دوره از نمایشگاه 350 شرکت دانش‌بنیان محصولات خود را عرضه نمودند. بیش از 9 هزار مدل محصول دانش‌بنیان در هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت ارائه شد. این نمایشگاه پیرامون ۱۳ موضوع نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم‌افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط‌زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات تست و آزمون صنعتی و خدمات کالیبراسیون است.

 

همچنین ۱۰ محصول فناورانه که با حمایت معاونت علمی و فناوری طراحی و ساخته شده اند در نمایشگاه با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و وزیر علوم و تحقیقات رونمایی شد.

در ادامه همچنین دستگاه میکروسکوپ الکترونی روبشی برای استفاده در کارکردهای آموزشی، میکروسکوپ طیف سنجی جذبی-عبوری به منظور آنالیز دقیق مواد و همچنین میکرومانیپولاتور ابزاری که بـرای انجـام عملیاتهـای تزریـق یـا مونتـاژ فـوق دقیـق روی نمونـه هـای بسـیار کوچـک زیرمیکروسـکوپ کابرد دارد، دستگاه اندازه‌گیری سطح ویژه و توزیع حفرات با روش پیشرفته، از دیگر تجهیزاتی بود که رونمایی شد.

در پایان معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در سالن خلیج فارس از دستاوردهای ایران ساخت شرکت های فناور حاضر در این سالن بازدید کردند.

 

در هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت که هم‌زمان با بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار برگزار می شود، بیش از ۹ هزار محصول دانش‌بنیان عرضه شده است. 


نظر شما :