بازدید دکتر طالبی مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی معاون فناوری وزیر علوم از مجموعه‌های فناوری دانشگاه کاشان

۱۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۵ کد : ۲۰۸۵۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۱۶


مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی  معاونت فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان بازدید و نشستی را با مدیران مراکز نوآوری و رشد دانشگاه های منطقه کاشان داشتند.
دکتر طالبی در این نشست با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های کاشان ، مجوز استقلال پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان را برای منطقه کاشان حائز اهمیت دانست و گفت: فعالیت‌های پارک باید رویکردش سرویس‌دهی و خدمات رسانی به مجموعه منطقه کاشان باشد نه تنها فقط در محدوده دانشگاه منحصر شود.
دکتر طالبی حمایت از پارک‌های علم و فناوری را با توجه به شعار امسال به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مهم دانست و خاطر نشان کرد: مراکز رشد، فناوری و نوآوری و پارک های علم و فناوری همه در راستای تولید دانش بنیان فعالیت دارند.
وی به تدوین قانون حمایت از جهش تولید دانش بنیان در راستای حمایت های بیشتر از پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری کشور اشاره کرد و افزود: قوانین و معافیت‌های مالیاتی پارک علم و فناوری در دستور کار است.
در این بازدید گفت و گوهایی با مدیران شرکت‌های حاضر در این مرکز انجام و بخشی از محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه شرکت دانش بنیان و خلاق ارائه شد.
مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی  معاونت فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین از مرکز رشد دانشگاه کاشان بازدید و نشستی را همچنین با ریاست دانشگاه کاشان داشتند.


( ۱ )

نظر شما :